2011. május 19., csütörtök

Kókuszos- mangós fagyi

Először sorbetet akartam készíteni, de végül megpróbáltam a tejes verziót. ( a sorbet vízzel készül)
Kíváncsian vártam, milyen lesz az állaga, az íze igazi trópusokat idéző, az biztos!

1 nagy mangó pürésítve (nem passzíroztam át, szeretem a gyümölcsdarabokat!), 1 narancs leve, 1 citrom/lime leve, 10-20 dkg cukor, 3 dl tej, 0,2 cl kókuszlikőr

A tej helyett az eredeti receptben víz szerepelt, de lehetne kókusztejjel is, likőr helyett.
Egy óránként megkevergettem és akkor nem is kell fagyigép. Így is klassz lett.
Kb 3-4 órát volt mélyhűtőben, és kókuszreszelékkel megszórtam.

A NoSaltyn már fent van egy ideje , de lehet, hogy elbújt a sok között, ezért felraktam ide is!








3 megjegyzés:

  1. Bevallom én még sose csináltam fagyit, csak porból. Most mindenkinél fagyit látok, már ingerenciám is lenne hogy csináljak, de a mélyhűtőnkben nincs hely így marad a közeli fagyizó...Kókusz-mangó jó párosítás!! :)

    VálaszTörlés
  2. Ditta ,
    Tényleg finom!

    Emőke, majd ha ürül a mélyhűtő... ne vágj fel!:))

    VálaszTörlés