2011. május 27., péntek

Málnás-banánfagylalt

Annyira szerettem volna eperrel készíteni, de sosem maradt, mire nekifogtam volna, így maradt a málna.

Szerintem fantasztikus!
Hiába  a málna is és a banán is rettentő finom, de együtt még izgalmasabb.
A fagyimániám nem csitult, sőt, egyre jönnek az újabb ötletek, bár lehet, sőt valószínű nem is találok ki újat, mégis nekünk újdonság, mert ilyet sehol nem kapni, és először fagyasztottam.

Amitől nekem még jobban ízlik az természetesen a tejszín (hab) mennyiségétől is függ!

Most ezek voltak a hozzávalók: 2 banán, kb1 citrom levével összepasszírozva, 2 dl tej, 2 tojássárgájával és vaníliás cukorral krémmé főzve, ebbe a málnákat beleszórtam, végül a tejszínhabbal összekavartam és a
szilikonos formában fagyasztottam.

Remélem mindeninek ennyire fog ízleni!
















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése