2011. május 30., hétfő

Grapefruitos sör

Nem tudom szó, illetve írás nélkül hagyni ezt a  sört. Itt a nyár!
Ennek az üdítő italnak köszönhetően is számomra elindult a nyár, amikor kitöltöttem, és megéreztem az illatát, meglepődtem.
Egyáltalán nem volt sör "szaga", csak tiszta, gyümölcsös, citrusos illat csapott meg.
Már említettem, mennyire nem szerettem a söröket, aztán, amikor Brüsszelben jártam, rákaptam az epres sörnek köszönhetően. Azóta is gyakran kóstolgatok meg szívesen újakat!
Amire most vágyok, a csokis sör...
Ez a búzasör fantasztikusan kellemes és könnyen elfogyasztható!

Szeretném ajánlani mindenkinek ezt német fajtát, amit 2007. óta kapható finom, gyümölcsös italt, alkoholtartalma igen alacsony, ezért  nem  a sör jellege mutatkozik meg.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése