2011. június 2., csütörtök

Kék búza sör

Na jó, nem kék, hanem kék üvegű, de olyan jól hangzik, mint a kék madár...!
Szóval, mielőtt azt hinné bárki, hogy minden nap sörözünk, kicsit téved, ugyanis vezetni is kell...:)
Viszont, ha elkap a hév, muszáj megvennem a szép üvegek miatt is, és persze a kíváncsiságom kielégítésére.

Ezt az üveget már messziről kiszúrtam, "ez nekem kell!" -gondoltam és be is repült a kosárba, nem kellett gondolkozni,
valahogy kéksége vonzott és ráéreztem, mert igen különlegesnek találtam, amikor belekóstoltam.
Jól lehűtöttük, ahogy kell, aztán az első kortynál gyorsan elolvastam, mit is iszom, tulajdonképpen.
Tényleg! El sem olvastam ott az üzletben, mit veszek, de most bejött.
Sajnos a boroknál is szeretem, ha tetszik az üveg, de nagyon kevés alkalom volt, amikor a benső tartalom is ízlett!

Szóval ez egy francia sör, ami 1664 óta készül, ez is milyen varázslatos(!), fel sem fogható, milyen régóta működik, mennyi embernél .
Neve: Kronenbourg  Blanc búza sör, és végül, amitől annyira különleges: koriander, citrom, édes narancshéj.
Hát ez kicsit hosszúra sikerült, de engem megfogott!













2 megjegyzés:

  1. Ilyen nekem is kell, szét kell nézzek nálunk, kék az üvege? Nekem a kedvenc színem a kék, és a szemem mindig a kék dolgokat fogja fel hamarabb.

    VálaszTörlés
  2. Ugye milyen szép, én is sokszor választok kék dolgokat...!:)

    VálaszTörlés