2011. június 27., hétfő

Őszibarackos avokádófagyi

Nem gondoltam erre a párosításra már vagy tíz éve, ugyanis, amikor még meg sem született a fiam,
akkor ajánlotta egy orosz származású anyuka, ha igazán tápláló és finom gyümölcsöket szeretnék adni majd a gyermekemnek.

Abban az időben igen nehéz volt avokádót lelni és senki sem használta rajtam kívül a környezetemben.
Viszont most eszembe jutott mi lenne, ha ebből próbálnék meg valami Heves Jegest készíteni a VKF! 43. fordulójára.
Ezt a párosítást nem olvastam még sehol, de azt igen, mennyire krémes lesz az igazán érett avokádótól.
Most szerencsére tényleg fantasztikus krémes és érett avokádót kaptam a Lidl-ben, ezért erre is sor került.

Nagyon gyorsan elkészíthető, és nagyon finom!
Hozzávalók: 1 db érett avokádó (aminek már barna a héja és nem zöld!), 1 pohár tejszín, ízlés szerint méz vagy cukor (vaníliás is), 1 nagy citrom leve / zöld citrom, pici só, 1 nagy őszíbarack.

Az egészet összeturmixolom, illetve én a barackot pici darabkára vágtam és nem teljesen turmixoltam bele.

Fagyasztóban lehűtöttem és málnával megszórtam, hát nekem nagyon bejött!!
















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése