2012. október 12., péntek

Csokis sörös-diós-sütőtökös kosárkák

Legalább két hete erről álmodok, de ma végre sikerült, megcsináltam!
Jön ám a sütőtök mámor, jó egészségesek leszünk! Ezt az édességet még nem kóstoltam, de tudtam, hogy fantasztikus lesz!
Persze a csokis sörről is írok pár szót, mert arra csak egy évet vártam. Legelőször  , amikor hallottam,
jó meg voltam lepve, mert mennyit jártam belga sörözőben, mégsem ittam ilyet!
 Amióta ritkultak a látogatásaim, azóta lett persze ez a csokis sör!:)

A múltkor olvastam, mennyire jó hatású a sör, kívül-belül (bőr, B vitamin, stb), így került bele egy kis kupicával a töltelékbe! Az illata mennyei, az íze meg még jobb! Nem hasonlít semmihez sem, amit eddig kóstoltam.


Hozzávalók:2-2 réteslap,
kg 40 dkg sütőtök (sült)
Mincemeat ( mely az angolok karácsonyi pudingjában szerepel: mazsola, aszalt gyümölcsök, dió, mandula stb. alkoholban eltéve ), darált dió, vanília esszencia,
 0,5 dl csokis sör,1-2 k méz / barna cukor,  szegfűszeg, fahéj

Ez a sok finomság már a karácsonyt idézi (nekem legalábbis),   nagyon gyorsan elkészíthető, és  különlegesen illatos , csalogató édesség.












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése