2012. október 21., vasárnap

Mangós sajttorta sütés nélkül mogyorókrokanttal

Jó pár napja vettem mangót, de csak most érett be, ezért este elkészítettem egy jó kis tortát belőle.

Mindenki kérdezte, miért, kinek, hova? Csakúgy, mert szeretem.

Lehet, hogy nyárinak számít, de szerintem meg pont jó ilyenkor enni egy kis napsugaras édességet!

Hozzávalók: 20 dkg zabpehely, 12 dkg vaj, 20 dkg mascarpone, 2 dl tejszín (30 %), 3 kanál méz, 2 kanál barna cukor, 150 g görög / natúr joghurt, citrom leve, héja, 1 kk narancsvirág víz, 1 narancs héja, 1 mangó beledarabolva, 1 mangó szeletelve a tetejére, mogyorókrokanttal megszórtam és nem raktam bele semmilyen zselatin, így is tökéletesen összeállt a hűtőben!


Legközelebb természetesen diókrokanttal fogom elkészíteni, (ha lesz időm sk), mert a zabpehely a dió ízére hasonlít.















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése