2011. április 3., vasárnap

Fokhagymás libamáj grillezett ananásszal

Az ananász  egy olyan gyümölcs, amit régen szinte csak konzervből ismerhettük, de amióta lehet kapni, azóta nem is vettem dobozostl. Itthon nem annyira alkalmazzák húsokhoz, de sok főzőműsorból kiderül, hogy
kint természetesen használják és fogyasztják.
A múltkor áfonyás lilahagyma-lekvárral, ma pedig karamellizált ananásszal és pirítóssal sütöttem. Engem meggyőzött, nagyon illik hozzá, bár nem hittem volna.
A májat sóval, borssal és fokhagymával kisütöttem.
Utána az ananászkarikákat a forró serpenyőre téve, pici barna cukorral megszórtam, nem flambíroztam, de akár Tokaji aszúval nagyon kellemessé tehettem volna...
A végén pici chilivel meghintettem, ráhelyeztem a májat és pirítóssal tálaltam.















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése