2011. április 6., szerda

Kacsacomb barna sörben

Először is el kell mesélnem, mennyire utáltam a sört!(Még a szagától is rosszul voltam!)
Aztán kijutottam Brüsszelbe és beültünk egy kis kocsmába, ahol nem csak bácsikák, és férfiak ittak, hanem rengeteg fiatal leányzó is. Amit kaptam, az valami álom volt!
Sima vizes pohárban: Epres sör! Így kezdődött a sörimádatom, ugyanis első időkben csak a gyümölcsös söröket ittam meg (Epres, meggyes ( második kedvenc!), aztán citromos, almás, banános, barackos stb.)
Hihetetlen , miket nem találnak és újítanak! Ezután kezdtünk el a Belga sörözőbe járni és "végigkóstolni", ami szimpatikus, ugyanis természetesen nemcsak a gyümölcsösek a finomak, hanem a barna illetve a vörös sör is
nagyon különleges! Sőt, most már olyan sör is létezik, ami igen hasonlít a borra, így leírva egész furcsa lehet, de tényleg nagyon jó!

Most már eljutottam a recepthez is végre: igaz a kacsa kicsit sem tavaszias étel, de nagyon szeretjük.
Hozzávalók: 4 kacsacomb, só, bors, majoranna, friss kakukkfű, rozmaring és barna sör.
A köret sült paszternák volt, ahogy Jamie is csinálja: (olívaolaj, só, bors rozmaring, kakukkfű, fokhagyma)
Mivel hamar elfogyott, így köret nélkül céklával és céklás tormával örökítettem csak meg ezt a combot.







Aminek igazán örültem, hogy pont aznap készült, amikor két másik blogban is sörös ételeket tettek föl.
Az egyik az Édes és Keserűben szintén húsétel, a másik pedig Praliné Paradicsomban egy bonbon!!!:)





2 megjegyzés:

  1. Először én sem szerettem a sört, aztán egyetemista koromban, amikor egy lepukkantabb helyre jártunk, és a borhoz nem volt bizodalmam, elkezdtem sört inni, és megszerettem :) Ez a kacsa is nagyon jól hangzik, van még kacsamellem a mélyhűtőben, lehet kipróbálom vele :)

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Teljesen elájultam, hogy még bonbonba is belecsempészed a sört!:)
    Ezt a receptet sminkelés közben egy színésznő ajánlotta, aki még a töpörtyűt is sörben süti ki, a kis ínyenc!:)
    Nekem nagyon bejött, mint mindenevőnek!:)

    VálaszTörlés