2011. április 30., szombat

Zöld teás sajtorta sütés nélkül

Szerintem ez is szerepelhet a színpompás ételeknél, és Strawberry-nek is tetszeni fog,( hiszen eper is szerepel  benne), ezért édességgel is készültem a VKF. 42. -re,
a zöld szín még mindig sokszor szerepel az ételeimben, de megunhatatlan...

A egyik kedvenc külföldi oldalon láttam meg és persze meg kellet csinálnom nekem is!
Ami jó, nem kell sütni, csak a hűtőben picit pihentetni. Most próbáltam ki a kis gyűrűket először, de természetesen nagyon mutatós akár négyzetben is!

A legegyszerűbb tortácska ez, gyerekek is könnyen elkészíthetik, akár Anyák napjára is!

Ami még nagyon tetszett a színek: zöld, sötét lila. Szeretem ezeket a színeket együtt mindenben használni, de ételt, édességet nagyon ritkán látni  ezekkel.

Hozzávalók : 20 dkg keksz , 10 dkg  olvasztott vaj
Krém:          170 g krémsajt/mascarpone, 1,5 dl tejszínhab, vaníliás cukor, citrom leve, 2-3 teáskanál Matcha por, habfixáló/ zselatinpor, áfonya (mirelit)

Díszítésnél:   tejszínhab vagy más gyümölcsök















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése