2011. április 16., szombat

Húsvét

Amit sajnálok, hogy nem böjtöltem, valahogy mindig akkor kerül finomabbnál-finomabb étel: húsok és édességek az asztalra, amikor nem kellene. Nagyon nehezemre esne (megállni) az elhagyásuk, de sokszor vágyom rá mégis.
Nem vallási okokból, mert sohasem azért kezdtem el valamit, hanem mert egyszerűen érzi a testünk, csak nem figyelünk rá és bekapunk egy finom csokikockát.
Most például a legújabb Milka (táblás) a nagy kedvenc,
amiből málnakrém folyik ki, zseniális. Ennek ki tud ellenállni?! (Olyan , mint rég, amikor hihetetlen finom , sőt a legfinomabb csoki volt , amit lehetett kapni.)
Szóval Húsvét: nekem a sonka, tojás páros adja meg, a hangulatát és ízét, anélkül nincs is.
Na meg persze hozzá az újhagyma, retek stb.
A fotózást már korábban elkezdtem , a bonbonokon már látszott!
Az ami a fő kedvenc, azaz az eper, az most felkerült erre a húsvéti koszorúra is!
Nekem nagyon tetszik, ilyen képet még nem láttam és nem is készítettem









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése