2012. szeptember 11., kedd

Dining Guide street: Food Show

Vasárnap kijutottam végre kóstolgatni az ételeket-italokat, amit összehoztak!
A Hold utcában található vásárcsarnokban lehetett találkozni sok emberrel, többek között a netről ismerősökkel is, mint pl:


Őszintén szólva minden a hamburgertől,  kínaiig megtalálható volt, de engem a sörfőzde érdekelt a legjobban,  őket kerestem első pillanattól kezdve!

Amikor utána olvasva felfedeztem, kíváncsiságom szomjúsághoz vezetve szerettem volna az összeset megízlelni!Hamar meg is találtam, itt nem állt sor sem, mint a bejáratnál, ezért könnyen hozzájutottam!

Erről persze elfelejtkeztem képet készíteni, de nekem a barna ízlett jobban, bár nem volt annyira testes, mint a belga sörök! Ezután viszonylag kevésbé lettem éhes, de azért természetesen végigkóstoltuk a blogon jól ismert hármast: Piszke főztjét, Á La Carte Kulinária és Dizájnmenza főztjét is!







Magyaros hal-curry



Guiness-es pohárkérm



És itt következne Piszke Jambalaya, amiről nem tudtam normális képet készíteni, de elhoztam Tőle, mert már a blogján olvasva  is nagyon tetszett! Imádom az ilyen csípős , rákos egytálételeket!

Jambalaya

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése