2012. szeptember 9., vasárnap

Zöld currys padlizsán

A minap nagyon olcsón láttam padlizsánt, 148.- Ft / kg, ezért gyorsan bedobáltam belőle, mert nagyon szeretem!

Igen szeretem az indiai , thai, távol-keleti fűszerezésű ételeket, ezért, na meg azért mert még mindig van a hűtőben egy jó adag zöld curry paszta, összefőztem és finom vacsorát készítettem. Leehet, hogy félig vega vagyok, mert egyáltalán nem hiányzik ilyenkor semmilyen hús belőle!
Így is tökéletesen csípős, intenzív fűszerezésű vacsorát ehettünk!

Hozzávalók: 1-2 db padlizsán felkockázva (ha van időnk megsózva állni hagyjuk előtte), színes bors, fokhagyma, chili, római kömény, zöld curry paszta, lime, kaffír lime (elhagyható) kókusztej/ ha nincs joghurt/
Köret természetesen fokhagymás rizs (só, bor, fokhagyma,olívaolaj)










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése