2012. szeptember 22., szombat

Trüffel torta trüffelekkel

Olyan sokat gondolkoztam, de végre kitaláltam, mi is az amit most teljes szívből ajánlok fel,  és remélem nagy siker koronázza!
 Ugyanis ez a bejegyzés a Segítsütire készült, de aztán meglátva, hogy lesz még ehhez hasonló, gyorsan kitaláltam mást.

Első ötletem egy torta volt, ami mindig olyan ünnepélyes, de szerettem volna bonbonokat is készíteni, aztán összegyúrtam és lett mindkettő!

Nagyon szeretem a csokoládét, és mint a Gombóc Artúr, bármilyen, megeszem. Ezen felbuzdulva készítettem egy hagyományosnak beillő tortát, és különleges díszekkel megpakolva tettem nem hétköznapivá. Legalábbis én még nem ettem ilyet, ezért gondoltam, biztos örül majd neki valaki!
Így is lett , mert végül szülinapi torta lett belőle, és igen csodálkoztak, milyen érdekes kis pralinék, trüffelek vannak ráhalmozva!

A trüffelek/ pralinék természetesen különbözőek és különlegesek lettek:

Matchas- lime fehér csokis (egyszer már készítettem, akkor nagyon tetszett),
Almás-mákos fehér csokis (amit az ország tortája ihletett),
Epres- fehér csokis (mert a név kötelez Epercsók),
Pisztáciás étcsokis trüffel (amit a zöld színe miatt  is választottam)
Jázmin zöld teás fehér csokoládés (nagyon különleges és finom)

A torta " természetesen " étcsoki trüffeles,  és ami nem fért rá, azokat a kis trüffeleket egy dobozba raktam.


Hozzávalók: 200 g liszt , 100 g vaj , 100 g  porcukor, 1 tojás sárgája, cs só
Tüffelkrém: 200 g ( 75 %) étcsoki, 50 g vaj, 200 ml tejszín, narancslikőr












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése