2012. szeptember 23., vasárnap

Jázmin zöld teás trüffel


Sokan szeretik már a zöld teát, de kevesen használjuk másra is, mint most például trüffelt készítettem belőle.
Jellegzetes jázmin illata nem túl intenzív, mint pl a levendulánál, ezért ajánlom az ódzkodóknak is!

A virágos ételeknél még nem jutott eszembe, de most a zöld színnel variációkra kipróbáltam.

Nem szűrtem le , ahogy eredetileg terveztem, mert tetszett, ahogy díszítették a fehér csokigolyókat, de természetesen, le lehet szűrni, úgy is érezni lehet az illatos, édeskés ízét.

Hozzávalók: kb 0,5 dl tejszín, 2 kanálka jázminos zöld tea, méz (ízlés szerint) 10-15 dkg fehér csokoládé
A végén beleforgattam kakaóporba. De akkor viszont nem látszanak a szép virágos teafűdíszek.






















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése