2012. szeptember 8., szombat

Francia almatorta

Hát ez, nem is tudom, hogy maradhatott ki!
Ma reggelire ezt csipegettem , így aztán jókedvvel indultam el!
Pedig ez tényleg még fiatalkorom egyik nagy kedvence, és a csészés tészta után a leggyakoribban elkészített finomság.

Most már rengeteg  féle almát lehet kapni, ezért gondoltam, hogy meg is sütöm.
Kedvencem a karamell, ezért nem nyersen, hanem barna cukorral megkaramellizálva készítettem. Isteni!

Hozzávalók: kb 7 alma,  1 k vaj, 3-4 kanál barnacukor /méz, fahéj, citrom
tészta: 200g liszt, 100g vaj, cs só, 1 tojássárgája, pár kanál cukor










4 megjegyzés:

  1. Nagyon gusztusos! Ma én is ilyet sütöttem, csak barackkal:-)

    VálaszTörlés
  2. De jó, nagyon szeretem én is minden gyümölccsel!:)

    VálaszTörlés
  3. Nekem is ízlene, és jó hogy ilyen könnyű elkészíteni:)

    VálaszTörlés
  4. Igen, szerintem is a legjobb dolgok a legegyszerűbbek néha!:)

    VálaszTörlés