2012. szeptember 20., csütörtök

Pöttyös édesség


Olyan jó volt olvasni Praliné paradicsomnál ezt a kiírását, ugyanis közel áll hozzám ez is, és most valami vicceset szerettem volna mutatni!
A SAD. IX. fordulójára fogadjátok ezt a pöttyös túródesszertet!

Ezért kitaláltam egy olyat, ami baromi egyszerű, de mégis nagyon finom!
Kicsit laza lett a túróm, ezért nem lett tökéletes az elképzelésem, de már nem volti időm és anyagom újat csinálni. Először  olyat szerettem volna, hogy egy gömb alakú édesség, melyet ha kettévágok, csíkos is lesz a mintázata a 3 különböző réteg rajzolatával. De mivel puha lett, ezt nem tudom megmutatni!:)

Hozzávalók:
1 nagy gombóchoz:
kb 10 dkg túró, vaníliás cukor, citrom reszelt héja, vanília esszencia  ,kókuszreszelék, (kókuszlikőr ,elhagyható), vaj, joghurt (elhagyható, nekem ettől lett laza)
Banán töltelék: 1 banán, vaj
Trüffel 5 dkg csoki, pár kanál tejszín és vaj

Díszítés: piros M and M-s ( én kiválogattam, mert ez ment a szalvétához!:))














4 megjegyzés:

  1. Ez nagyon szuper!! Örülök, hogy játszol :)

    VálaszTörlés
  2. De jó, akkor el sem kel küldenem, mert el is felejtettem átküldeni a címedre!:)
    köszi :)

    VálaszTörlés
  3. Ötletes megoldás, gyors és könnyű!

    VálaszTörlés